jueves, 22 de diciembre de 2011

Mas admet que l'"error" de la paga dels funcionaris posa en risc la confiança en el Govern


El president de la Generalitat, Artur Mas, ha entonat aquest dijous el mea culpa pel rebombori que ha causat "l'error" de la paga de Nadal dels funcionaris. Mas no ha estalviat autocrítica i ha admès que el conflicte causat pot malmetre la confiança en el Govern. "La línia fina de la credibilitat es podria trencar i això no és un problema de comunicació, és un problema de fer les coses millor o de no fer-les tan bé. En aquest cas hem comès un error i quan un govern comet un error el que ha de fer és disculpar-se", ha manifestat Mas, segons informa l'ACN.
La Generalitat ha descomptat de la nòmina dels funcionaris la totalitat de l'IRPF de la paga de Nadal que no han cobrat encara i que enguany percebran parcialment, fins que l'Estat pagui els deutes que té amb Catalunya. Durant l'entrega dels Premis Nacionals de Comunicació, el president de la Generalitat ha reiterat la petició de disculpes als 230.000 treballadors públics afectats, a qui ha garantit que acabaran cobrant.

( Diari ARA.Cat)

( Perdonar que lo escriba en Catalán)
El caso es que el señor Más nos ha descontado el IRPF de la paga extra, que no cobraremos de momento. Resultado 700€ menos en mi nómina de Diciembre.

5 comentarios:

  1. Està molt bé admetre l'error però no n'hi ha prou en demanar disculpes. Sr. Mas si heu comès un error tan gran el que s'ha de fer és arreglar-ho.
    Estic indignada. Cada dia estic més satisfeta de no haver-lo votat.

    ResponderEliminar
  2. Anna es molt fàcil demanar perdó, saben de antemà que el que ha fet estava malament. El demana disculpa però els diners de moment no lo ha pagat.
    Estic molt desil•lusionada amb el senyor Mas, es in impresentable.
    P.D. Es diu de antemà en catala?

    ResponderEliminar
  3. No Edna, es diu d'antuvi. jajaja Petonets.

    ResponderEliminar
  4. Muy bien eso de disculparse cuando uno mete la pata. Pero hay que sacar la pata del agujero para creeernos que las disculpas son sinceras. No basta pedir perdón si has robado, y que robo mayor que no pagar el salario debido a un trabajador, hay que restituir la cantidad robada. En alguna cultura cortan la mano al ladrón, para que no vuelva a robar. En otras le obligan a devolver cuatro veces más. Son culturas de tradición oral en las cuales la palabra empeñada vale tanto como tu persona y estas normas no escritas, o ya escritas, sirven para disuadir y otorgar a la palabra dada todo el valor que tiene. Entonces decimos que aquella persona tiene crédito, es digna de crédito porque su actuación y sus palabras concuerdan. Si no es así su rating bajará hasta los abismos de CCC-.

    ResponderEliminar
  5. Bien parece que a fecha de hoy, 30 de diciembre, el Sr Más acaba de sacar la pata del agujero. Aunque sea a costa de endeudarse más y más. Puede llegar el dia en que no cobremos. Está claro que Catalunya está en banca-rota. ¿Te imaginas que para pagar nuestros gastos de cada mes debiéramos pedir un préstamo al banco?¿Cómo se lo devolveríamos? Quizá sea ingenieria financiera pero muy mal haríamos los deberes de matemáticas... Han convertido los vicios privados, alargar más el brazo que la manga, en virtudes públicas.

    ResponderEliminar